tisdag 5 juli 2011

Två dagar kvar....

Min SommarTag/Etikett utmaning pågår två dagar till...jättekul om ni vill delta! Men även om ni inte vill delta så måste ni ändå gå in och titta på de underbara bidragen som kommit in!! Så vackra och inspirerande!

Jag visar min, inte så somrig kanske..;), med de fina Maja Design papperen och band/dekorationer från AltheasMix, därifrån kommer också priserna till utmaningen!
AltheasMix har dessutom FRAKTFRITT PÅ ALLT 4-10 juli

Minsta köp för fraktfritt på papper är 10 st valfria
Så långt lagret räcker och endast varor i lager.
Välkommen med din order!
 Julkortsutamningen i full gång! www.altheasmix.blogspot.com
DT´s har utmningar med vinster - kika in hos dom!



Tack för besöket!

3 kommentarer:

Mynn xx sa...

Gorgeous! Thank you for sharing!

Anonym sa...

Nydelig dekorert tag -så flott den teksten var!
Go klem, Tove

Nina sa...

Oj,Oj,Oj så mycket fint du har gjort sen jag kikade in sist. Min favorit är den med segelbåten. Ha det så gott. Kram Nina